för du är du och du är den som är den


Vädret är ju bara att älska! fyfan de är så underbart, sitta och dricka morgonkaffet på balkongen hos anette med juliorna och nisse :) hela dagen idag har ju nästan bestått av att sitta och sola och bara njuta av vädret! gått 11-16 men känns som att man inte varit en minut i skolan?:P Efter skolan gick jag ner till tatueringsstudion och fixade till skuggningen lite vilket blev kanon! de gjorde faktiskt inte det minsta ont, blev nästan chockad men efteråt så sved det lite och svider lite nu med men ja överlever, tro mig! :) Nu ska jag gå ner och byta om och ta mig en riktigt skön och efterlängtad joggingtur i solen :) får hoppas min hals mår bra bara... PUSSPUSS



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ohh, sexy :P

2010-04-12 @ 19:39:46
URL: http://idaaengstrom.blogg.se/
Postat av: Samuel :)

Fin blogg :)

2010-04-13 @ 20:36:19
URL: http://smuulffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0