helg (:

Låg och vaknade och somnade i typ två timmar innan jag tillslut gav upp och gick upp vid 9 och åt frukost :P Blev en riktigt god och nyttig frukost, dinkelbröd med ägg :) Nu sitter jag här och tittar lite på företagsekonomin, har pratat lite med ida idag och pratat om valborg haha de kommer bli bra typ vad de än blir haha :P Ikväll blir det bara lugnt, lite plugg tillochmed! har haft en del sånna här tråkhelger men de gör inte mig så mycket haha för då blir det alltid roligare när man väl går ut samt att man har mer pengar så man kan ha roligt då :) Finns inget bättre än att gå ut med älsklingen, då kan man pussas när man vill :P (AA) kanske därför jag inte tycker de är lika kul att gå ut utan han haha ^^Nu ska jag börja göra mig iordning för skolan och prov usch håll tummarna för mig! Pussen

Kommentarer
Postat av: annis

hej på dig. nu har jag utsett två finalister i veckans blogg, e du en av dom ? kika in & skulle inte turen vara på din sida att du e en av dom finns det fortfarande möjligheten till att lägga en röst på din favoritblogg!



// annis

2010-04-23 @ 13:39:08
URL: http://annnaizstyle.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0