i love you and only you

Vilken härlig dag  har varit idag, hur härligt väder som helst och jag har tillochmed fått färg på bröstet! jag gillar detta starkt:D och vi ska få sånt här väder hela veckan så himla skönt :) Jag har spelat lite fotboll med hugo, jag har tvättat moppen och tagit kort på den och så ska vi lägga ut den snart så vi får sålt den och jag får inte lite goa pengar! Sen har ja suttit och läst lite olika tidiningar i solen och lite så :)

Nu har jag precis pratat med älsklingen och det blir en liten kisse(AA) så himla söta kattungar är, vad har hänt med mig? jag är ju en hundmänniska haha! Nu tittar ja lite på wallander och ja trodde ja hade sett den men ja känner inte igen den så får väl se snart om ja har sett den eller inte :) Pussen


Nu slipper harry vara ensam! Snart får han sin nya kompis, Nova (AA)

Kommentarer
Postat av: Ann Lively

Så søt! Fin blogg! Ha en fin dag videre :-)

2010-04-11 @ 22:43:08
URL: http://www.annliv.blogg.no
Postat av: Anonym

Harrrrrrrrrrrrrry min älskling! Marie, du vet att jag och Harry är tillsammans va?

2010-04-12 @ 19:40:45
URL: http://idaaengstrom.blogg.se/
Postat av: mariiiiie

haha ida fan heller han är ju min! med på en trekant då och då ;)

2010-04-12 @ 21:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0