jag älskar dig!

Igår så vann Falkenberg SM semifinalen mot Linköping! vilket gör att det nu står 2-2 i matcher och imorgon är det den avgörande finalen och då är det upp till bevis om Falkenberg får Guld eller får nöja sig med silver. Jag julia anette och malin ska upp med suporterbussarna och ja 3 st! Igår vart de ren utklassning nästan, i en semifinal? Tre gånger så många poäng som Linköping hade vi en gång och andra set vann vi med 25-11 :P
Älskling ringde precis, dyngrak som vanligt och ingen röst typ :P han trodde ja va sur för att jag inte svara på hans sms?!?:P Jag var ju ute och sprang och sen duschade jag sa jag då, han bara men älskling e du sur?:( haha du är så söt och full :)
Pappa och jag var i stan innan och han köpte då sin racingcykel eftersom han cyklar typ 3 mil om dagen och ska cykla vättern runt, fråga mig inte hur han orkar:P Men så var vi inne på stadium och eftersom man har världens bästa pappa så fick jag ett par rosa svarta löpartights och en sån fuktlöpartröja:) hur snygg som helst kommer ja att vara när jag är ute och springer ;) haha nu ska jag snart börja sminka mig och ta på mig lite kläder och sånt för sen bär det av in till stan och hämta nisse och julia och sen blir det Ida och Felicias 18årsfest :) kommer bli kanonkul, det är glamourtema ;D haha PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: Marika

2010-04-17 @ 15:32:37
Postat av: Marika

Vilken söt blogg du har :)

Kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar, kram M

2010-04-17 @ 15:33:27
URL: http://mariikaas.blogg.se/
Postat av: moa

killar kan bli rätt söta på fyllan..haha;)

2010-04-21 @ 00:34:03
URL: http://justmoa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0