onsdag :)

åt helvete säger jag, jag var sjuk i 2 veckor så träningen stannade i två veckor och nu är jag tyå sjuk igen?:S menmen har inte brytit ut i halsen än så får hoppas att de bara är näsan som rinner!Om jag har tur så har jag ju nu bara reagerat lite på sprutan menmen ska gå och lägga mig nu och kolla lite avsnitt eller en film och äte lite choklad! Då borde jag ju faktiskt bli bättre? tycker att älskling ska krypa ner också så ja skulle må super! Ska ta de lugnt idag och imorgon och hoppas att jag är helt frisk till helgen så jag kan fortsätta träna som vanligt igen :) bytar träning mot choklad? ajdå får redan skuldkänslor :S menmen ska ju springa vårruset nästa veckaså då springer jag väl bort de igen haha! Pusspuss

Kommentarer
Postat av: alizia

väldigt fin bakgrund !!

2010-04-27 @ 20:32:55
URL: http://colombianaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0