Robin klaar<3

Idag har jag varit jätteduktig! Pluggat på företagsekonomin som vi har prov i imorgon, kan ju typ de känns de som^^ och då går det åt helvete imon för de :P Skickade tillbaka skorna jag vann från nelly, dem var lite väl små och då får man bara ont i fötterna sen och så :) skickade efter en större storlek för dem var ju bara hur snygga som helst så får hoppas de nya passar :) nästa vecka i skolan blir väldigt skön! då vi är lediga halva dagen på måndag för att lärarna ska ha typ klassmöte? sen tisdag som vanligt och onsdag är en kortdag som den är och torsdag är det nationella i engelska väldigt oskön! men sen efter det ska jag pysa iväg till älsklingen tror och hoppas jag så det blir valborgsfirande och förhoppningsvis så är bästa ida ledig annars blir de inte en lika rolig kväll!:P Men nu funderar jag på att träna lite, körde kombinerat styrka och kondition igår och det blir det nog idag med på orbitraken och lite lutning i benen usch de svider gött i rumpan och låren men de är det värt!;D Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Trinidaz

Lycka till med provet !

2010-04-22 @ 16:51:59
URL: http://trinidaz.blogg.se/
Postat av: tina

lycka till med provet!

sjukt fina ni är tillsammans då :)

kram<3

2010-04-23 @ 15:52:22
URL: http://tiinavictoriaoddli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0