skönt!

träningen idag blev stenhård! Så himla skönt och riktigt roligt idag :P istället för att pina mig igenom allt så körde jag till musiken och typ dansade samtidigt som jag sprang där på orbitraken, då för att träna hela kroppen! Blev faktiskt 35 minuter där sen 100 situps i olika övningar och sen lite armövningar :) Kommer bli kanon detta om jag fortsätter tycka att de är så kul:) Älskar ju mina nya träningsbyxor, allting blir mycket roligare typ fråga mig inte varför men de känns bättre när man känner sig snygg i träningskläderna, man blir mer motiverad att se ännu snyggare ut :) Har bestämt mig för en sak nu, helt bestämd är jag lite iaf måste bara prata med pojkvännen min om de han har ju lite att säga till om men detta är något jag verkligen vill göra, visst de är mitt egna beslut och det kommer vara jag som bestämmer det sen också :) Ligger inte på kartan just nu kanske men snart.. Nu ska jag sjunka ner till lite hockey och hoppas på att dif vinner så hjärtat blir glad haha! Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0