snor snor och åter snor! :D

usch idag har jag varit så himla trött! slutade dock 12 vilket var väldigt skönt men har legat i soffan hela dagen och de känns som att mitt huvud sprängs och näsan är tät igen, vad fan händer? jag har ju redan varit sjuk i typ 2 veckor.. inte så kul! får hoppas att jag är bättre imorgon:) Ska ta min tredje och sista tvinrix spruta vid kvart i 9 imorgon, skönt för dem är sååååå jävla dyra helt sjukt, 1500 spänn för 3 sprutor.. visst de är inte jag som betalar dem men ändå helt sjuka priser^^ haha älsklingen ska tydligen spela fotbollsmatch idag?!? Hade han sagt att han skulle stå i mål så hade jag inte tyckt de vart konstigt men nu ska han spela ute haha han kommer vara såå trött (AA) tur att vi ska försöka springa mycket i helgen om han ska fortsätta med de här! Farmor ringde precis och undra om vi skulle ta en fika så hon kunde komma med kakor och sånt ikväll haha Har ju som sagt namnsdag idag och det tycker farmor är kul! världens sötaste och underbaraste farmor de har man ja! :) pusspuss

Kommentarer
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

Haft en bra start på veckan finis? :D

2010-04-26 @ 19:49:54
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: Emma

fin du är :)

2010-04-27 @ 12:51:28
URL: http://ddenfliickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0