tired

Usch idag har det nästan varit kallt trots att solen har lyst och varit varm.. usch usch :P Nu sitter jag och pluggar lite företagsekonomi eller ja jag ska göra de nu iaf så jag kan de, pluggar ja lite varje dag på de så kommer de gå fin fint :) Engelska nationella borde jag titta på också men de går ju fan inte o plugga till de..:/ Idag blev det ingen joggingrunda, de regnar ute nu och är jättekallt då får man inte direkt ett sug till att springa:P Sen så vill ja inte bli sjuk igen och jag är fortfarande lite tät i näsan tyvärr.. Nej nu ska jag plugga mer har en del o fixa så man slipper det snart! tyvärr höll jag på o somna redan 12 i skolan idag och jag är fortfarande hur trött som helst så blir nog en tidig kväll idag!                        Du är den finaste som finns, jag älskar dig så himla mycket <3

Kommentarer
Postat av: Aida

Fin blogg ! <3

2010-04-21 @ 00:16:55
URL: http://aidaac.blogg.se/
Postat av: guro

veldig fin blogg! :)



kan du ta en titt innom min?:)<3 setter stor pris på det ! -- www.guuroos.blogg.no

2010-04-21 @ 18:08:22
URL: http://www.guuroos.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0