ajaj

Ätit god mat hos farmor som vanligt på söndagar haha! Dill lax med sallad blev det, mums :) Sen tog jag tag i mig själv, pluggade in ipoden och gick ut och gick, blev en 7-8 km vilket var sjukt härligt bara att det var jävligt varmt! hade nog lite väl mycket kläder på mig är ju van vid att de ska vara 10 minus och nu är de typ 6 plusgrader:P, dock när ja kom hem så var mitt knä en fotboll.. åååh orkar fan inte med detta längre.. det skulle ju bli bra med knät men tydligen inte:( fast idag är jag ändå lite mer positiv, detta året kan ju ändå inte bli sämre än det har börjat så det kan ju bara bli bättre eller hur?:)


vet ni om att de är huuuuur härligt som helst att ha lov i en vecka, och nu lov i 2 kanske 3 dagar till?:D för att skolan kanske rasar in haha men de är skönt! Imorgon hade jag ändå inte vart i skolan eftersom ja har halkbanan då, usch ja börjar bli nervös snart dags att klara körkortet ju, hoppas fan att jag klarar det annars kommer pappa att flytta till farmor en vecka sa han haha är nog ingen glad människa då! Ni får hålla alla tummar och tår för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0