härligt vårväder!

Dagen har varit sjukt härlig :) Julia och jenny kom vid ett tiden och då satte vi oss direkt ute på baksidan där jag hade varit så duktig och skottat! Jag lovar att vi säkert hade en 10 plusgrader! hur skönt som helst, lite kaffe och underbart sällskap och det var kanooon:D
Nu ikväll när tjejerna hade åkt hem så bestämde ja mig för att plugga in ipoden och sätta på mig termobyxor och gå ut och gå en runda, en lång runda blev de också var ute i ungefär 45 minuter. Knät mådde väldigt bra, blev oerhört förvånad över att jag inte hade så himla ont jag prövade till och med på att jogga lite vilket gick sjukt bra! Joggade en bit och blev fan förvånad, trodde att ja skulle orka 100m då min kondis kanske inte är den bästa men de blev kanske joggning en km elr något?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0