trött!




Julia kom till mig igår som vanligt och det var myyysigt, sen att en viss person förstörde humöret på julia var ju lite synd... förstår verkligen inte vad du tänker med och varför?. Det blev väldigt sent igår och vi var uppe tidigt idag för att åka in med mamma och hugo till klitte för o simma lite :) Det blev 1000 m för mig, riktigt skönt dock mår mitt knä sådär vilket är som vanligt men synd! Vi bubblade i typ en halvtimma med, hur skönt som helst! Sedan blev det mat på spiran, en väldigt god kycklingsallad :) nu åkte julia hem till sin pojkvän så ja får vara själv, dock sjukt skönt o bara lägga sig i soffan nu och sova en stund för fyfan vad trött man blir av att vara i vattnet och röra sig och sen varmt vatten! Ikväll blir det nog bara lugnt eller hem till min bror som ska ha 20årsfest. inte riktigt bestämt mig än beror typ på hur trött man är sen med och vädret fyfan säger jag bara regnat i 2 dagar nu så de är massa floder överallt typ men ändå lika jävla mycket snö kvar!! Nu ska jag krypa ner under filten och drömma mig bort till lyckan igen.





Kommentarer
Postat av: Anna

låter som en rolig dag ändå! Sen är du jävligt snygg människa!

2010-02-26 @ 16:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0