i don't care what happends with me anymore



jag som trodde att detta skulle bli en bra dag... men tydligen inte, fattar inte vad de är för fel på mig varför är jag som jag är när jag hatar det själv? ibland kan jag ha en bra dag, då jag bara tänker på dig när jag vaknat och när jag ska sova. Idag var ingen bra dag kan inte sluta tänka, vet att jag måste göra det men det går inte, det går inte att sluta hoppas, hoppas att de som plinga till på mobilen ska vara du. Trots att jag varje gång jag tittar så vet jag att det inte är du och det kommer inte att bli du heller. Jag önskar att jag vore annorlunda, att jag bara kunde titta framåt istället för bakåt men det har varit en så lång tid och de går inte bara att radera och det vill jag inte heller, kommer aldrig att göra det heller för det kommer alltid ha varit du och jag. Även om ja går vidare med någon annan så kommer jag ändå aldrig vilja ta bort den tiden med dig.

Blir så arg på mig själv för allting, inte att de är som det är utan att jag inte kan släppa det, jag kan inte sluta hoppas och jag kan inte hata dig vilket jag borde, jag borde hata dig mest av allting på jorden men det går inte, kan inte ens inte tycka om dig kan inte sluta älska dig och kan inte sluta vilja ha dig heller antar att jag är jävligt svag och kalla mig vad ni vill det går ju inte, försöker mer än allt annat. Skulle helst av allt bara kunna släppa känslor och inte tänka på dig hela tiden och framförallt inte sakna dig men de verkar ju inte gå så bra. Känner inte för att gå ut heller kommer bara göra en massa dumma grejer och visst de är inga dumma grejer som någon annan än jag kan säga något av men jag klarar inte av det, Alla säger till mig att ja ska bara ta någon kille så kommer det vara lättare att släppa.. varför ska jag göra något med någon annan när det bara finns en jag vill ha? Jag är ju inte sån så det funkar inte hur mycket jag än skulle vilja vara sån. Skulle inte förlåta mig själv heller sen då fast egentligen jagt försvara mig till så varför i helvete tänker jag så då? ja den frågan skulle jag vilja ha ett svar på men det svaret finns ju bara hos mig själv och det är inte mycket till svars.  Har iaf bestämt mig för att inte skriva till dig något mer, jag kan inte göra mer och de gör mig bara mer ont.


Önskar bara att jag kunde vakna upp ur denna mardrömmen och vakna upp den 9 december, för då var mitt liv allt annat än dåligt och framförallt det var du och jag och jag var lycklig. Visst jag kommer att bli lycklig igen men det kommer ta ett tag, framförallt lycklig på det viset jag var med dig.



Kommentarer
Postat av: natta

älskling, du klarar detta även om det inte känns som det nu!

jag tycker också ni var menade för varandra, men det blir ju inte alltid som man vill.

du är en superfin och bra tjej! <3

2010-02-27 @ 19:56:22
Postat av: Marie

jag vet men vissa dagar är sånna :( tack älskling du betyder<3

2010-02-27 @ 19:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0