mums!


Kom precis hem ifrån stan med pappa och hugo, känner mig helt otaggad till allting är bara så trött! Allting är grått och vattnigt och snön smälter, visst de är bra men hade hellre sett soooool! Det blir nog en dag med världens bästa one tree hill så blir jag glad :) Fick ett litet knepigt samtal ifrån jennifer innan eller ja de va Per haha jag förstod inte riktigt varför jag blev så utfrågad om lördagen?!? nästan SPÄNNANDE ju! :D Men men det gjorde mig lite engagerad till att verkligen planera upp allting nu, vad för mat och tider och lite sånt så man har allting klart för sig hur det blir :) har nog ändrat mig lite angående maten vill ha det så fint som det bara går, fyller ju trots allt bara 18 en gång i livet! Någon som har något bra recept som är festligt och framförallt väldigt gott? :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0