fail fail and always fail



jag förstår inte hur mitt humör kan ändras på 5 minuter? från att vara jätteglad till att bli hur sur som helst och känna att man kan börjar gråta vilken sekund som helst bara för att pappa tagit 7.0 istället för 4.5? borde ja kanske söka hjälp?:S men blir så sjukt irriterad på han när jag speciellt säger inga 7.0 för vi ska ju sitta i badet länge och då vill ja hellre ha 4.5 så jag kan vara vaken på min födelsedag, nej då tar han helt fel sort och 7.0 trots att han hade en lapp? jag vet sjukt töntigt men orkar inte att allting ska gå emot mig längre? tycker att det borde vända nu men tydligen ska mitt år vara så här resten av året också. jag kommer inte klara körkortet för varför skulle jag de? kommer alltid finnas något att kugga mig för, ser fram emot lördagen för att jag ska vara med er men att fylla 18 längre känns inte lika kul vet inte varför faktiskt men det känns som att de bara är en siffra som alla andra siffror man har fyllt. Vilket är helt sjukt jag har velat att vara 18 hur länge som helst men det känns inte som samma längre. Visst jag får gå på krogen lagligt men ja har gått på krogen i ett år så jag skulle överleva, de är körkortet jag vill ha men inte kommer att få. tatueringen kommer säkert att bli fail också, hur ful som helst säkert sne också. Börjar undra hur jävla mycket jag ska klara av egentligen? jag som är känslig och ett nervvrak som vanligt och så är allting såhär, är det meningen att ja ska vara såhär jävla olycklig? okej där var jag sjukt orättvis för jag har er, utan er skulle jag inte klara mitt liv ni är dem bästa vännerna man kan ha och jag älskar er så jävla mycket men jag är så trött på all min jävla otur, tycker att de borde vända nu... nej nu ska jag träna så jävla hårt och ja skiter ifall mitt knä går av, de skulle inte göra något så mycket sämre ändå.. och nej jag är inte emo känns bara som att de kunde vända nu?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg! Kolla gärna in www.skoojaree.blogg.se och lämna en liten kommentar efter dig:)

2010-03-05 @ 18:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0