fire away

Blev en riktigt skön runda :) fick med mig min lillebror på cykel och envis som jag är så springer man ju alltid lite fortare när folk tittar på! samma gäller ju när man möter folk i slutet och man vill bara börja gå nej men möter man då så ökar man ännu mer haha blir typ inte lika jobbigt med viljan:P Och det är bra för kroppen! Sen ska jag bara säga att lasagnen var huuuuur god som helst dock så är den så jävla mättande med fullkornsplattor vilket är bra men ändå när de är gott! Haha innan så åkte jag ner och lämnade in mitt stryktips haha vet inte varför jag spelade men de va något som sa att ja skulle de så då kanske ja vinner några miljoner!:D eller inte haha inte så bra direkt och bara favoriter typ, många spikar för att ja inte orkar slänga bort pengar, fast ändå tycker jag att det är kul att spela om man ska följa matcherna för då sitter man och hoppas ändå och så ju! sen får ni inte skratta åt mig jag kan faktiskt inte de sådär jättebra, bara du som försökt lära mig men de har inte gått så bra :( får väl hoppas att alla favoriterna går in och att ja har gjort rätt på mina chansningar(AA)

Kommentarer
Postat av: cattan

Hej!

Fin blogg!

Just nu håller en tävling på i min blogg.

skulle vara kul om du ville vara med..



jag designar egna smycken, och har just nu 2 armband i vårfärger som väntar på att få bli omhändertagna :)



Hoppas det går bra för dig!



cattan

2010-03-18 @ 23:25:01
URL: http://cattans.blogg.se/
Postat av: sara

Kolla in min blogg! :)

2010-03-19 @ 07:21:26
URL: http://pruttbarn.blogg.se/
Postat av: frida

ska vi följa varan via bloglovin? :)

2010-03-19 @ 07:42:42
URL: http://fridaerikaalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0