forever and ever

jaa då sitter man här vid tvn och datorn med helt släkt i huset och massor av tända ljus, vilket jag tycker är så himla mysigt! Jag som var taggad till att gå ut ikväll men nejnej de gick inte! hade inga pengar typ heller så ni gjorde väl mig en tjänst haha istället får jag sitta och roa mig med religionen och svenskan vilket faktiskt går ganska bra på 40 min har jag nu skrivit 2,5 sida på religionen och de går bra! sen om göran kommer tycka detsamma är en annan femma menmen jag vet att det är tragiskt att man sitter och pluggar på en lördag kväll men har man inte gjort det innan så får man faktiskt skylla sig själv och kan glädja mig åt att det är 4 skoldagar denna vecka och sedan looooov så himla skönt, och jag kommer få sova såå himla skönt!

Kommentarer
Postat av: din pojk <3

Hej älskling. nu är jag hemma. jag har tappat telefonnen i bilen påvägen hem. jag låg i klassicka bakluckan så jag måste ha tappat den, jullepatrik körde så jag hittar den imirn hoppas jag. jag som lova att ringa dig förlåt :( detta va iaf det ända sättet för mig att höra av mig till dig. men alla som läser detta ska veta att jag älskar marie så jävla mycket. oavsett vad för klockslag detta skrivs. puss älskling (aa)<333333333333333333333333333333333 puss(aa)<333

2010-03-28 @ 05:59:09
Postat av: Igen

Hur fan kan klockan vara 6? :S :( hoppas du sover gott (a) älskar dig <333

2010-03-28 @ 06:00:52
Postat av: Patrik... typ!

en snygging ;)

2010-04-07 @ 21:05:00
URL: http://patriktyp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0