glowing sunshine

ganska skön dag idag, fika med tjejorna idag igen tycker jag är mys! Solen sken idag med vilket alltid är ett plus! Sen kollade jag vädret idag för lördag och söndag och jag säger bara perfekt! helt perfekt badväder med antagligen stjärnklart och minusgrader!:D kommer bli en underbar kväll med dem bästa! bara Ida som saknas ju!

Pappa kommer hem snart så då blire o köra in till stan, handla lite inför kalaset på söndag och fixa lite andra saker :) de är ganska kul ändå, ända gången jag är dubbelt så gammal som min lillebror, han fyller 9 på söndag och jag fyller 18 på söndag! men han är ändå ganska grinig för han tycker inte att största fokusen ska ligga på mig eftersom vi fyller år samma dag men de är ganska givet att det blir mig nu när jag blir 18 men det tycker inte han haha så söt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0