godmorgon mina sköna!

Igår var det ju som sagt dags för mig att tatuera mig! fyfan vad nervös jag var helt sjukt! Hoppade i soffan i lägenheten och försökte liva upp julia som var hel lugn:P När vi kom dit så förklarade jag både min och julias, hur tatueringen skulle se ut för Julia höll på och svimma hahaha helt plötsligt vände allt och jag var den lugna, det hade ni inte kunnat vänta er va?! Men julia fick iaf gå in till sin först vet inte riktigt varför men min gjorde något annat haha! Sen började han att tatuera på julia och då gick jag in till min som började att måla upp rosen på svanken, då blev jag så sjuuuukt nervös! trodde att han skulle trycka en ros på med trycket men han målade allting för hand! Och först så gjorde han den högre upp med linjer och sånt så fick jag kolla, och som tur var så fick ja be lite om ursäkt och be han sänka den lite = måla om den:P Men jag ville ju verkligen ha den precis ovanför troskanten och det fick jag med, och linjerna blev ännu finare när han målade om de! Jag är verkligen super duper nöjd, även om jag kan säga att jag kommer att bli mer nöjd sen när den är läkt haha som sagt det är ju lite svårt att titta på den på svanken men jag försöker ändå(AA) Sen så är det fortfarande lite streck ifrån den första målningen som är kvar men dem försvinner ju snart med! Bild kommer upp ikväll när jag kommit hem ifrån skolan :) Julia gjorde ett ängel och ett djävulshjärta på ljumsken huuuuuuuur snyggt som helst! hon är också sjukt nöjd :)

Nu ska jag och min underbara börja göra oss iordning för skolan men innan dess blir det lite mat hos farmor :)

Kommentarer
Postat av: anna

jula nilsson som tatuerade sej!?!?!?

2010-03-14 @ 17:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0