happy daay

usch vad trött jag känner mig, kan ju lätt bli så när man inte kan somna och när man väl gör det så vaknar man hela hela tiden :( längtar tills på torsdag då jag kommer somna som en stock i dina armar (L)  ikväll blir en lugn kväll då jag måste plugga skit mycket suck menmen så äre ibland :) imorgon blir det antagligen utgång för att fira grogg som fyller 18 på söndag! men allt beror ju på hur taggad man är imon och så :)
idag i skolan var en bra dag med mycket kaffe och fika! som vanligt med min underbara haha :) man känner verkligen att våren är här nu, både värmen och solen men också så luktar det vår! hur det nu kan lukta de haha! solade innan jag åkte hem idag också vilket var riktigt skönt dock är det skitfult på ryggen då jag lägger en tjock handuk nere på ryggslutet över tatueringen för att den inte får utsättas för sol och jag vågar inte riskera något, dock vet jag inte om det gäller samma som vanlig sol och solariesol? någon som vet? :)
hittade denna dåliga bild ifrån nyår haha kul att man syns!(AA) men du är söt (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0