if you miss someone, it means that you are lucky, lucky that you had someone in your life worth missing


hoppas att det underbara vädret håller i sig i helgen säger jag bara! Som det ser ut nu så ska det vara sol hela lördagen och söndagen och på lördagkvällen när vi ska bada ska det vara stjärnklart och 8 minus helt perfekt för en badtunna i 40 grader!
Skönt att börja skolan med 2 extra dagar ledigt efter lovet och sen idag halv 10 eller ja 12 till 13, sen en mysig fika med tjejerna, ahliiis som åker till cayman imorgon och MISSAR min födelsedag :( dumma dig! Sen idag betalade jag även depositionen till tatueringen så nu kan jag inte dra mig ur, inte för att jag hade tänkt det men ändå! ska få de jag har velat ha sen jag var liten och ja är redan nervös! fick en annan liten dam att tatuera sig samtidigt som mig också! vem?, det säger jag inte ;) Nu ska jag träna lite innan pappa kommer hem så det blir en promenad sen också :)

Kommentarer
Postat av: Idjjaa.<3

www.idjjaa.blogg.se/

video från när jag piercade näsan! :D

2010-03-03 @ 17:34:19
URL: http://idjjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0