it's killing me inside

Godmorgon allihopa :) skön start på dagen fick jag iaf, började med lite musli och sen en go joggingrunda plus lite styrka på en orbitrek så det var skönt! Känns bra att jag har kommit igång så bra som jag har gjort ändå och jag hoppas att det fortsätter :) Nu sitter jag här med julia och ska försöka plugga lite på ALLT som vi har = hur mycket som helst suck.. Men kanske dags att börja ta tag i de iaf? klockan 16.00 idag blire att följa matcherna och hoppas på miljonen på stryktipset haha ;D puss på er


de få bilderna som togs i lördags hejhej vi var snygga och kvällen var gratis haha;D

Kommentarer
Postat av: KRISTINA

fine bilder, fin blogg! :D

2010-03-20 @ 14:07:12
URL: http://www.followkristina.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0