kärleken



ååååååh vilken fantastisk dag? förstår ni det! Vaknade av ett jag saknar dig jättemycket sms och flög upp och väckte julia och jaaa allt kommer bli bra nu, känner det. Jag längtar tills på torsdag, då får jag hålla om min stora kärlek igen, vi kommer prata en hel del men som jag alltid sagt vi kommer lösa det och nu gör vi det :) usch kändes så hemskt av mig att jag kommer till skolan med världens leende och hoppar på er och skrattar och resten av skolan går och gråter och är ledsna :/ Jag kände inte dig, skulle känna mig falsk om jag var ledsen men jag har stor respekt för hennes vänner och tänker inte skratta i ansiktet på dem, men det fanns inget som kunde göra mig ledsen idag...
Robin Klaar jag älskar dig <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0