lovely


ååååh så himla fint väder det är idag! vi har 17 grader i uterummet haha! dock blir där jävligt varmt av att solen står på men ändå lite sommarvarning! Har varit ute och gått en liten runda nu när ja kom hem också. imorgon ska jag och mamma handla en massa grejer inför lördagen, det kommer bli så grymt kul! längtar som fan redan nu haha lördag lördag lördag!

men vet ni vad det bästa av allt med denna dagen är? jo jag bokade tatueringstid innan! åååh kommer bli så otroligt fint men ja kommer vara ett nervvrak men vill man vara fin får man lida pin :P Blir faktiskt redan nästa vecka!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Hay, fin blogg:) var och vad ska du tatuera då?:D

2010-03-02 @ 16:42:56
URL: http://lennyes.blogg.se/
Postat av: Jennifer

HELOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO DARLING :D ! <3<3

2010-03-02 @ 17:44:33
URL: http://nozlihn.blogg.se/
Postat av: Marie

tack så mycket.. Ska tatuera mig på svanken och något som jag ritat själv :)

2010-03-02 @ 18:05:00
Postat av: Maja

kommer du säkert bli fin i :)

2010-03-03 @ 20:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0