min dag




Jaa då var man 18 nu då! shit tiden har gått så jävla fort,kommer ihåg
när jag och julia satt och räknade till 188 dagar för mig och nu är den
dagen här! Gårdagen var hur underbar som helst och jag blev så glad
för mina presenter!:D inte en enda som jag är missnöjd med kalasbra!
Och badet var också hur mysigt som helst, jag och julia somnade typ 4?
usch och ändå vaknade jag typ halv tio och kunde inte somna om och
jag hade/har väldigt ont i huvudet och det kändes precis som det skulle
kännas efter en hel del groggar på bacardi och cider och vin menmen
man lever bara en gång! Nu är jag precis hemkommen ifrån mamma
där mammas släktsida var och det blev mat och tårta och snart kommer
pappas släktsida och min underbara far gottigt med tårta och semla typ!
blir nog bara semla för mig och ingen tårta och typ dubbla joggingpass
imorgon för att ja inte ska rulla fram hah! har min sista körlektion imon
med usch nu händer det verkligen hoppas så innerligt att jag klarar
körkortet, måste de... Måste säga att det känns så sjukt konstigt att inte
vara med dig när jag fyller år.. vi som har sett fram emot min 18årsdag
så länge och varje sms jag har fått av dig exakt 00.00 de 2 senaste åren
även om vi varit med varandra och jag densamma till dig... menmen nu
ska jag hitta på något att göra innan folket kommer :) tack så hemskt
mycket för allting tjejer<3 Pussen

ps: gjorde en klassiker igårnatt, trodde jag hade bikini på mig men jag hade i själva verket trosor så full som fan gick ja in och duschade med trosorna på(y) upptäckte det lite senare men då var det försent att rädda dem! fick sova utan trosor jämte min älsklingsjulia och hon gillar't!



Kommentarer
Postat av: Bella

Härligt. Ja själv så är man lite sjuk :(

2010-03-07 @ 17:06:13
URL: http://bellvis.blogg.se/
Postat av: H a i d i s -

Hellu, Har det synts några vårtecken hos dig än? :D

2010-03-08 @ 18:16:22
URL: http://haidis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0