skönt

Vaknade tidigt idag eller ja inte jättetidigt men vid 9 iaf, så vid 10 tänkte jag äh vafan tog på mig joggingkläderna och gav mig ut på en runda i det fina vädret, funkade inte lika bra med knät idag som det gjorde i förrgår men jag lyckades iaf en 3-4 km och det tycker jag är väldigt bra:) jag har absolut ingen aning om vad jag ska göra nu fram till 3? ungefär då jag kommer åka till mamma och börja göra mig i ordning och fixa i ordning maten så jag inte behöver hålla på med det när alla kommer utan jag ska ha det klart! Tror det kommer bli en toppenkväll ikväll och jag hoppas på lycka så det kan bli så bra det bara kan idag och imorgon :) Blir att äta bara sallad till lunch sen kommer ju äta så jävla mycket ikväll så hah!

Kommentarer
Postat av: melissa

so cute blogg ! allt bra med dig då :))<3?

2010-03-06 @ 14:20:03
URL: http://melissajiwas.blogg.se/
Postat av: Bella

Hejhej, allt bra? :)

2010-03-06 @ 14:53:00
URL: http://bellvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0