so i move



ja då var man nyduschad, blev en 5kilometare med pappa ikväll med, känns som att man är pågång! Skönt iaf, dock så mådde jag jättedåligt när ja skulle duscha trodde fan ja skulle svimma.. beror nog på att ja inte kunde äta emellan halkbanan vilket ja nog borde gjort! Imorgon är det in till stan på en dubbellektion, känns som att jag inte gör annat än är på körskolan menmen ska man ha de där jävla körkortet så gäller de ju! ska även gå in och kolla lite när jag kan få en tatueringstid åååh kommer vara så oerhört nervös:P men de kommer ju bli bra iaf :)  ska kolla lite hur mycket de kommer kosta och hur lång tid det kommer ta och om dem kan skissa upp något fint på mina skisser som jag har gjort :) blir lite lunch med farmor sen också mys :) måste bara tillägga att det är jäääävligt skönt att inte ha skola imorgon heller! nu blir det lite onetreehill och förhoppnningsvis kan ja somna lättare idag PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0