someday i will



varit en ganska så lång dag idag, att somna igår var bland det värsta jag har varit med om någon spärr som bara slog till, från 10 till 1 så stor grät ja typ och jag var så himla trött men kunde ändå inte somna så det var lite jobbigt läge men de har ju varit samma i typ 2 månader nu så jag börjar väl bli van antar jag önskar att det kunde sluta nu, dags kanske?

Körkortsteorin imorgon känns faktiskt bra så antagligen så kommer det väl att gå åt helvete.. som allting annat i mitt liv? nej nu ska jag inte vara negativ jag har ju världens bästa julia jämte mig som tittar på saltön! haha! Ni får önska mig lycka till till körkortet! om jag klarar det så har jag och julia bestämt att det blir en kall öl i solen på På g på onsdag mellan historian och svenskan haha underbart och sommarkänsla som fan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0