something real



Idag har varit en ganska händelserik dag fast ändå inte, hämtade ju min bror inatt så hade hans bil idag med vilket är toppen haha! Vaknade av att pappa väckte mig och sa att det var mat hos farmor om 10 min och jag flyger upp och bara va i helvete? är klockan redan halv 12? oj tänkte ja men skönt att kunna sova så länge ändå blev typ 11 timmar! Sen så fick ja lite panik och visste inte vad ja skulle ta vägen och vad gör jag inte då om ja inte ringer min underbara? jo så jag tar bilen till henne och pluggar lite geografi :) Sen åkte vi hem och lämna bilen hos min bror och tog pappas bil in till stan för att kolla på SM semifinalen i Volleyboll mellan Falkenberg-Sollentuna.. Vilket var roligare än ja trodde det skulle vara haha kan vara att Falkenberg vann med 3-0! Sen åkte jag hem och fick något ryck och gick ut och sprang, ett ganska vanligt ryck för mig nu och jag gillart! Gick väldigt lätt idag vilket var grymt skönt gjorde lite ryck i backen upp och ner och då var de inte lika lätt haha men ändå de är bra!:D Nu sitter jag här och kollar på sporten och hoppas på vinst i derbyt imorgon! Ifk dags för guld i år, ajjemen! Sen blir det johan falk :) shit vilket långt inlägg detta blev  om ingenting alls kanske haha men de va en lång dag!
P.s. I love you



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Hoppas att du haft en superbra dag!

kram

2010-03-21 @ 22:19:10
URL: http://emmamariastenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0