the love of my life

Jag förstår inte varför jag plågar mig själv genom att kolla på våra bilder, våra underbara minnen och dina ögon så som dem tittar med världens kärlek på mig och allt det har jag bara kastat bort... och jag önskar för varje sekund av alla mina dagar att jag inte hade gjort det, jag saknar dig mer än du förstår och jag skulle göra vad som helst för att få tillbaka dig, vad som helst bryr mig inte om vad som har hänt jag älskar dig mer än jag älskar mig själv och jag kan förlåta om jag bara får chansen. Jag känner mig så tom utan dig känner mig inte hel och det känns inte som om det finns någon mening med livet, du var mitt liv min kärlek. Människor kan ändras om människorna själva vill, jag vill. Vet att du aldrig kommer att läsa detta här men ändå hoppas jag att du någon gång kommer att göra det.
jag älskar dig och det kommer jag alltid att göra

Kommentarer
Postat av: Din Julia

Åh jag blir så himla ledsen när jag läser det här, sitter och gråter vid datorn och känner mig så dum, jag vill vara hos dig!!! Älskar dej marie <3

2010-03-10 @ 22:54:46
Postat av: emma

hjärtat!

2010-03-12 @ 14:52:39
URL: http://emmaahlstrom.blogg.se/
Postat av: Marie

jag älskar er <3

2010-03-12 @ 18:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0