if you miss someone, it means that you are lucky, lucky that you had someone in your life worth missing


förlåt för lite dålig bloggning hade en väldigt dålig dag igår då ingenting stämde.. idag är det lite bättre :) Blev så himla glad idag när jag kom hem från skolan och ställde mig på vågen, jag har alltså gått ner 16 kilo. Fan det känns inte som att de är så mycket :P Jag själv tänker inte på att de är så mycket förutom att jag inte kan ha mina byxor längre och vissa kläder typ, men ja blir så glad! fortsätta så här samt börja styrketräna lite så har jag beachkropp 2010 haha nja kanske inte riktigt men ändå! ska göra en del rumpövningar när tatueringen är helt läkt så jag får fastare rumpis hah ;) Skönt med en liten joggingrunda nu i solen, dock blev de bara en 3 km vet inte riktigt hur mycket jag ska träna nu med tanke på tatueringen så då kan man likagärna ta det lite lugnt :) Nu ska jag ta och plugga lite var typ evigheter sen och har så himla mycket men snart kommer min underbara hit och jag ska hjälpa henne med lite ekonomi :) eller ja hon kom inklampandes nu haha! puussss

Kommentarer
Postat av: Oliver

Heej Fin blogg! :) Hur mår du? ;D

2010-03-16 @ 13:07:44
URL: http://oolivers.blogg.se/
Postat av: Ellen Schutz

Fiin blogg !

svara gärna på dagens fråga om just bloggare :) !

hoppas du får en super bra onsdag!

2010-03-17 @ 15:53:48
URL: http://ellenschutz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0