because i said so


usch jag mår inget bra :S har en jättekonstig magkänsla och gråten sitter i halsen och ögonen är fuktiga och allt sa bara pang?:/ känner mig tung i huvudet också, säg inte att jag håller på att bli sjuk nu? det orkar jag verkligen inte och kan inte för skolan eller jo de kan ja haha men orka vara sjuk :(  Men om ja blir sjuk så kommer jag komma av mig i träningen och det vill jag ju verkligen inte nu när jag har kommit igång så bra som jag har men varför skulle de inte bli så, allt går ju emot mig iaf :) Jag är verkligen hur trött som helst, sovit typ 4 timmar inatt eller ja 5 timmar blir det och jag vet att jag ändå inte kommer kunna somna om jag går och lägger mig, kan aldrig somna och jag hatar verkligen de :/ enda gångerna jag verkligen kan somna, det är i din säng och med dina armar runt mig.. annars har jag inte kunnat sova hemma heller, undrar varför? är det för att jag tänker för mycket? och spelar upp i mitt huvud vad jag vill ska hända, vad folk ska säga eller göra? hur ska jag sluta med det då? något tips så jag kan få min sömn.

tänkte bara säga att jag älskar dig



Kommentarer
Postat av: yulia ♥

fin blogg :)

2010-03-22 @ 19:44:19
URL: http://yyuliaandersson.blogg.se/
Postat av: Marielle

Hejsan =) Jag är just nu med i musiktävlingen Love Generation som avslutas ikväll 00:00, jag skulle bli väldigt glad om du ville rösta på mig!



http://www.lovegeneration.se/Video/07b38807-bc5a-4110-8fcc-39c60e1ba210



Berätta gärna om du röstat ^^,

kramar =)

2010-03-22 @ 22:15:35
URL: http://mariellep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0