i love you and only you

har varit en jättetrevlig dag, haha vi hade sååå himla mycket att prata om så mycket skratt blev de haha de roligaste av allt var när han kom innanför dörren och utbrast : men var i helvete är din kropp? vi får fan baka nu så då får äta upp dig lite! haha älskar att höra folk som ser att jag gått ner i vikt, det ger mig ännu mer motivation att träna mer och äta rätt så jag får den kroppen jag själv vill ha, och jag är väl ganska nära nu eller snart iaf :) Nu sitter jag här och äter lite morötter med dipp, så himla gott! Snart kommer min julia hit och det blir mys :) fick veta att vi inte har någon info&layout imorgon så vi börjar kvart över 11 :) helt okej skolvecka detta haha inte långa dagar vilket jag tycker om :)


en gammal bild på mig och juliiiiiaaa ifrån typ 9an? haha folk trodde vi var tvillingar på denna bilden?xD Jag ser inte svensk ut och julia ser ut som den söta granntjejeen! söt är hon men finns de grannar i årstad? haha!

Kommentarer
Postat av: Din Julia

Marie fy fan för den bilden XD

2010-03-24 @ 19:36:21
Postat av: anna

lite lika faktiskt :D

2010-03-24 @ 19:43:56
URL: http://annnahh.blogg.se/
Postat av: Ebskii. <3

Driitfin blogg! :)

2010-03-24 @ 20:15:16
URL: http://ebski.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0