för att jag är glad (:



Godmorgon allihopa vilken underbar morgon :) eller jag kanske inte ska överdriva haha det totalt spöregnar ute och ja som skulle ut på en morgonrunda! menmen inte ska vädret hindra en va? väntar en halvtimma typ och hoppas att vädret lättar lite.. De som är positivt med att de regnar är att när man springer så finns det så mycket extra syre så det blir inte lika jobbigt :D fast man blir blöt vilket inte är kul :( så blir nog några rundor på slingan de är ändå lite skyddat av träd och lite sånt :) Igår pratade jag med min underbara hmm hur blir det nu när julia är min underbara blir du min underbar då? haha I-landsproblem man har men jag är så glad igen jag är verkligen det och jag hoppas att det inte blir fel igen, det får inte bli fel ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0