like the sun and the stars

Idag har varit en väldigt tröttsam dag.. Dagen har gått fort men jag har varit väldigt trött och inte sovit så mycket inatt heller, jag förstår inte varför jag inte kan sova :( borde ju kunna sova som en stock nu ju men nehe de går tydligen inte jag hatar ju att sova själv men det slipper jag på torsdag och sen slipper ja sova själv läääänge under lovet vilket jag gillar stenhårt(A)! älskar när du väcker mig när du ska gå till jobbet och sen vet jag att jag kan sova preciiiiis hur länge jag vill mums! Pratade med emma innan också och det var okej att robin följde med på hennes födelsedagsfest på lördag! vilket var skönt, jag hade ju kommit iaf men vill ju ändå vara med han på påskafton så men nu är det ju löst så inga problem :) Det kommer bli en jävla drömkväll känner jag, dricka satan och ha såååå kul!;D ska in till stan med älskling på lördagen innan och fixa dricka och kanske en ny klänning, älskling?(AA) Det tråkiga är att jag har så ont i halsen och inatt hade jag så ont i huvudet, och har lite ont i örat vilket inte är kul något utav de:/ hoppas det stannar såhär och inte blir värre iaf, ska ta det lugnt med träningen i några dagar så jag blir helt frisk och kan köra hårt igen! Nu ska jag ta och skriva lite religion och svenska Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0