i wish i really wish



Då har man precis kollat på luftslottet som sprängdes med pappa, den var faktiskt ganska bra! Män som hatar kvinnor är överlägset bäst och flickan som lekte med elden är ju helt värdelös men denna var bra ändå :) jag känner mig så himla trött så blir nog ganska tidigt isäng idag så man är pigg och glad imorgon! Det var ju tänkt att jag skulle ta mig en promenad till mamma imon vilket är typ 7 km men tror jag får skippa den om jag inte vill att vinet och mina cider ska bli avslagna plus att det skulle vara väldigt tungt, får ta mig en liten runda på förmiddagen istället för jag kommer ju äta ihjäl mig i helgen typ, inte lätt att ha skilda föräldrar och en lillebror som fyller samma dag, det blir tårta med kompisarna, tårta med mamma,mormor och moster och tårta med pappa och farmor,farfar och faster. Inte lätt alla gånger haha sen om jag kommer kunna äta jättemycket på söndag återstår ju att se, troligtvis som vanligt för mig dagen efter så är det ååååh MAT! och cola vilket jag älskar dagen efter och jag ska alltid ha en stor cola men dricker bara en mun, klassiskt!

Idag så blev det fika i solen igen och fira att en viss johanna som smet iväg till thailand i 3 veckor har kommit hem, bara för att jag fyller år;) haha nej kanske inte men ändå kul att hon är hemma igen och vi firar med en fika idag och fest imorgon! vilket kanon väder vi har haft denna veckan och ska ha nästa vecka också, kommer bli toppen :) så himla härligt, visst var det kallt idag men så länge solen skiner och man har brillorna på sig så känns det som att sommaren är nära och det gillar vi!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0