i want my old times

jag vill krypa upp i din famn som jag brukade göra när jag var ledsen, sjuk eller bara inte mådde bra. Då du pussade mig på pannan och sa: aw min lilla sjukis.. La mig under en filt och bara höll om mig och sa att allt skulle bli bra. Jag vill ha det så igen önskar att jag tog vara på den stunden och inte tog den för givet, inte tog dig för givet inte tog lyckan för givet.. Jag ångrar så många saker som jag har gjort som jag verkligen förstår nu och som jag själv ändrar på gradvis men vad gör det? du vill inte vara med mig ändå hur mycket jag än går ner i vikt. Hur mycket jag än ändrar på mig och hur mycket jag än försöker bevisa för dig. För du har bestämt dig för att inte vilja och då spelar det ingen roll att jag försöker göra allt och ändra på allt...

Mina mål
  1. Inte ta allting för givet
  2. Inte vara lika kontrollerande
  3. Fortsätta träna och gå ner i vikt
  4. Leva för dagen som den kommer
  5. Inte tänka så mycket
  6. Våga lita på folk tills dem motbevisar detta
  7. Vara glad istället för arg och lättretad, finns så mycket värre saker än småsaker               har jag förstått nu och detta är en sak som jag verkligen redan har ändrat på.
  8. Försöka förstå den lycka en människa kan uppnå
  9. Försöka att ha så roligt jag bara kan, är bara ung en gång..
  10. Sist men inte minst, jag ska inte bli lika beroende igen aldrig att jag låter mig                     själv gå igenom detta igen och känna en sån här olycka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0