vardagen

denna dagen har varit riktigt skön! förutom att jag inte får någon sömn men de kommer väl med åren haha! Jag fick världens mysigaste samtal precis och jag blev så sjuuukt chockad haha! men de var Rasmus som ringde och ville ta en fika så han är påväg hem till mig nu :) gud så himla längesen vi träffades, och vi som brukade umgås och ha kul hela tiden innan, dags att börja med de igen kanske! :) och nej det är inget mellan oss och kommer aldrig att bli för er som undrade, han har flickvän också nu igen haha host de där sa ja inte;D och vi slutade umgås för att jag blev kär, och när jag blir kär så har jag bara en kille i huvudet och då får inte andra killkompisar plats men de ska bli ändring på de nuu även om ja träffar en ny, i Promise! Nej nu ska jag sätta på kaffe och ställa ut stolar i solen sen kommer de bli prat för hela bunten! dock kommer det inte bli en så lång fika för han skulle åka till varberg och träffa sin mormor vid 4 haha munnen kommer att gå i ett på mig juuu!  När han har åkt hem ska jag ta mig en liten jogging runda :) pussen

Kommentarer
Postat av: Bea

Hej fin blogg:)

Allt bra?

kram Bea

2010-03-24 @ 16:40:11
URL: http://putonyourhappyface.blogg.se/
Postat av: Oliver

Heej ;D Fin blogg! hur mår du? ;D

2010-03-24 @ 16:59:32
URL: http://oolivers.blogg.se/
Postat av: Anonym

fint bilde av deg ;)



www.frooyaa.blogg.no ; )

2010-03-24 @ 17:21:46
URL: http://.frooyaa.blogg.no ; )

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0