what if you are the one and i just threw it away

idag borde jag vara hur glad som helst men ändå så rinner tårarna för detta är en dag som du och jag har sett fram emot så länge... Att du ska slippa köra och kunna ta en öl hos din mamma tex så att jag kör istället och alla gånger du sagt att jag kommer vara så snygg i din bil och allt jag vill inte ha det såhär jag saknar dig så himla mycket, du  betyder så himla mycket för mig och hur jag borde ha tagit det tillvara och förstått hur lycklig jag var med dig. På allt detta med så fick jag ditt specialbeställda läderarmband från usa idag, som du skulle ha fått av mig på våran 2 års dag, hade helt glömt bort att ja beställde den i januari det skulle ju bli en överraskning för dig.

Kommentarer
Postat av: «PinkieLaady

faan vad fin du var! jätte fina ögon =) lärde bara påpeka det ;) haha

2010-03-17 @ 15:35:14
URL: http://pinkielaady.se/
Postat av: ByEeem

åh va vacker!

2010-03-17 @ 17:38:59
URL: http://byeeem.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mycket, söt blogg.

Och bra detaljerade inlägg.



Diggar verkligen diin styyle !

hur mår du idag då ?

Själv är jag på topp humör !

// raaaaaniiiia

2010-03-17 @ 18:28:37
Postat av: Marie

tack så mycket allihopa, det värmer :) hoppas ni fortsätter att läsa min blogg :)

2010-03-17 @ 19:22:20
Postat av: Tanja

Hejhej, fin blogg! (:

Var gärna med i min tävling, man kan vinna ett jättegulligt armband från Cocoo! Det enda man behöver göra är att skriva en kommentar till inlägget, så har man chans att vinna :)

Kram!

2010-03-17 @ 19:29:26
URL: http://ttanja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0