ååååh ge mig nästa helg?

En helt okej dag idag :) Idrottsprovet var ju ganska lätt och matteprovet gick väl som de gick, ett g ska jag ha klarat på det provet iaf.. Har varit allmänt tjurig idag fyfan asså, min mobil måste in på lagning och jag hatar de och nu måste jag har en annan skitmobil som tar år för att göra smilisar :( och hjärtan.. menmen vad ska man göra hoppas den inte går och laga så jag får en ny ^^ Har varit ute och sprungit 3,6 km nu med, skönt men det var tungt halsen näsan och knät gick inte bra menmen så är det vissa dagar.. efter så åt jag nog nyttigaste kvällsmaten som kan ätas? biffar gjorda på viltkött morötter och ägg? hur gott som helst vart de faktiskt! och till det drack jag det goda nationalteet från egypten :) Nu ska jag ta tag och plugga på geografin och gå och lägga mig med att känna att jag kan det! Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0