en dag närmare!

Då har man varit duktig igen och klippt gräset :) tycker de är ganska skönt ändå, man får vara ute i solen och får färg samtidigt som man får lite träning kanon ju ^^ Hittade ett par kanonsnygga skor idag som jag la undan, ett par kilklack tycker det är skönt och snyggt! Blir väl till att köpa dem imon eller fredag :) imorgon har jag ju matte och idrottsprov och usch fast matten den kan jag väl ändå? jaa fast ja vill ju ha vg i matte b :/ kommer nog tyvärr inte orka med det till nationella... Ikväll blir det att kolla på när min lillebror har match och sen efter de blir det en liten springrunda :) igår blev de 5 km och det var så skönt och gick så lätt! :) och sen en JÄTTE bra nyhet, nästa onsdag ska jag få en kortisonspruta i knät!:D åh haha en liten konstig grej att vara så glad över men jag kanske kan bli bra? kan behöva en till efter annars så får man gå in i knät igen och spruta in ännu mer på det viset typ :) hoppas jag kan bli bra iaf !
lite smink och sleten haha men snart sommarlov!

Kommentarer
Postat av: moa

himla fin :)

2010-05-26 @ 15:17:16
URL: http://moajohanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0