hard night

en av de jobbigaste nätter som finns har jag haft inatt:( kunde inte somna och när jag väl somnade så vaknade jag typ 3 och tittar direkt på mobilen men nej då var klockan bara 3 sen kunde jag inte somna om sen somnade jag om kanske kvart över 4? då ringer älskling en signal halv 5 typ och jag vaknar:( sen låg jag där i en halvtimma typ innan ja kunde somna sen vaknade jag 9 och somna om och vakna kvart i 11, sen va de riktigt god mat hos farmor :) men jag känner mig så trött nu usch :( dock har jag pluggat geografi och tyska i 2 timmar typ nu i solen, färgen tar ju som en galning på mig känns de som? iaf när man har linnen och får fula ränder :( Nu ska jag leta efter ett par skor som jag vet att jag ska ha någonstans som jag blev sugen på att använda igen! sen blir det bronsmatch sverige-tyskland vid 16 :) Pussenpussen

Kommentarer
Postat av: Emilie

Fin blogg:D



hadde vært koselig med en kommentar tilbake!

2010-05-23 @ 20:44:07
URL: http://www.miillimus.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0