HÄRLIG FREDAG!

en sådan härlig fredagskväll! Först vart den en romantisk middag med kära matteboken och nu sitter jag och myser med religionsboken och matteboken ska snart göra oss sällskap :) inte varje helg man får en sådan härlig kväll? skämt o sido om ingen förstod det? :P Räknade ut hur mycket jag hade sprungit från i måndags och det vart 2 mil! hur härligt som helst ju :) imorgon ska jag försöka ta mig ut och springa så långt jag orkar på en mil och sen gå resten :) nej nu saknar religionen mig och så får man snegla lite på talang med, går två sångare vidare nu så kommer jag bojkotta finalen totalt, det är SKANDAL! och juste en sak till, varför är många förvånade att sverige inte gick vidare i eurovision? sämsta låten sämsta artisten och sämsta rösten enligt mig :) Litauen däremot borde gått vidare, kommer bli sommarplågan 2010! haha ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0