jag har iaf dig (:

Skön dag idag, är nästan klar med Islam nu riktigt skönt! bara 6 prov och 1 uppsats kvar då! -.- menmen i helgen är de ordentligt plugg som gäller måste skärpa mig i två veckor de klarar jag ju :) hoppade idrotten idag mitt knä mådde inte alls bra igår och inte idag heller, de gjorde så ont igår att jag började gråta igår :( Så nu börjar jag 2 idag med matte och den ska jag plugga satan på, måste ju kunna de innan nationella vilket blir tufft menmen nu ska jag ta och äta lite köttfärspaj :) eller förresten pratade med läkaren innan och blev ihjälskrämd typ haha orkade ju inte mer än 1 km förra veckan och fick panik för ja är ju van vid och springa fem så nu ska jag kolla om jag har pollenallergi eller astma typ så då säger hon ja men spring inte innan tisdag man vet ju aldrig vad som kan hända, hjälp?:P får bli lite powerwalk istället, bra för knät med :P^^ Pussen

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Fin blogg :)

2010-05-21 @ 00:23:47
URL: http://cornelialinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0