kärleken :)

när farmor, farfar och pappa var klara med det dem gjorde så åt vi lite kladdkaka och pratade :) efter så gick jag ut och sprang 3,6 km skönt när man väl kommer ut man kan tänka "jag kan gå om jag inte orkar" men då springer man alltid för att man kommer hem tidigare haha! Nu har jag suttit och tittat på livvakterna och gråtit usch det var ett hemskt avsnitt:( nu sitter man och pluggar matte, känns som att man kan de men så kände jag för förra provet med och det gick ju inte som man ville menmen.. idrottsprovet har jag inte ens kollat på men fan man har hållt på med idrott hela ens liv ska man inte kunna sånt då? haha^^ sen att jag har en väldigt fin pojkvän som hjälpt mig igenom dessa störda dagar så överlever jag torsdag,fredag måndag,tisdag sen är det sommarlov och kärlek :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0