man börjar ju gråta

jag säger då det, jag ska läsa matte c hur ska jag överleva? asså jag klarade gprovet på kapitel 1 utan att ens ha tittat i boken vilket jag blev skitglad över, men sen när jag skulle göra gprov på kapitel 2 som jag gjort så kan jag ingenting? :( och kapitel 4 är ju mongo :( önskar verkligen att bengt inte har haft de som han har, alltså vi ska ha gjort 2,3 för dem är svårast först och vi fick skitlång tid på oss och nu i slutändan så sitter man där med 2 kapitel man inte ens tittat på och på måndag är det nationella :( usch vad less man blir :( jaja blir o försöka traggla in kapitel 2 hela kvällen typ men nu har jag tagit en paus för o fixa lite med grillen och funderar på ett glas vin fast ja ska ju plugga sen? men gott med vin till grillat :)  det är man värd efter 2 timmars matte! och lär bli 4 timmar till typ... Pussen

Kommentarer
Postat av: Meliisa- kollaa blogg o följ? ♥

naaaww stackarn . lycka te då :)

2010-05-29 @ 17:45:34
URL: http://tttwins.blogg.se/
Postat av: frida

fin blogg!

allt bra?:)

2010-05-29 @ 18:17:05
URL: http://fridallindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0