one tree hill my second biggest love!

ååååååh jag blir så frustrerad på mig själv! har sett varje oth avsnitt alla säsonger minst 4 ggr och säsong 7 nu och vad är huvudregeln? JO titta aldrig på det innan du ska sova för man kan fan inte sluta, de är min stora drog fyfan och avsnitt 22 sen finns det inget mer! tror de var säsongsavslutning :S eller serieslutning och NEJNEJNEJNEJNEJ och fan hon skjuter ju Quinn och Clay nejnejnej! :( fast dem kan ju inte dö! haha de man älskar med oth är att man storlipar och sen vänder det till lycka och skratt fan underbart och som min pojkvän säger nej älskling det är bara film och på låtsas! Nej så himla bra är det :D och serien blev absolut inte en flopp för att lucas och peyton inte är med nejnej inte sålänge vi har Jamie! OCH haley är gravid och en ny sötboll kommer komma ;D besatt i know! jag är typ så trött att jag är hög?:P

Kommentarer
Postat av: my

fin blogg, hur äre? :)

2010-05-21 @ 15:43:16
URL: http://mywahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0