P.S. I love you

Har haft fullt upp nu känns de som vet inte vart tiden har sprungit iväg! som ni vet så sprang jag ju då vårruset i tisdags! Sprang 5km på 27 minuter vilket jag är väldigt nöjd med! knät ville inte vara med alls men jag fick bita ihop haha! blev en god fikakorg efter dock var det jättekallt och man frös vilket jag känner nu efter... Igår så hade jag ganska ont i benen tänkte då att det antagligen var för att jag hade blivit så kall efter så jag kände att det bästa mot träningsverk är ju ändå träning så jag simmade 1000m och sen fyfan då vart de hus i helvete både i magen benen och axlarna fyfan och att komma upp i morse var ju nästan en lögn, knappt kunnat gå haha!
Alla tre samhällsklasserna var i Göteborg igår och tittade på Orestien, en teater som ska vara känd och bra av Lars Norén, om de var en höjdare vet jag inte direkt? språket var svårt och det var mycket mummel och svårt att fatta typ haha de roliga var att Ulla från andra avenyn var med och Niklas Hjulström som har varit med i Beck och lite annat haha ^^ sen var de en kille till som ja kände igen men kunde inte koppla :P de allra roligaste var pausen då jag och julia tog en öl och Lotta (läraren) drack vin haha! Julia gjorde bort sig på toaletten "hejfanny" knäckning på hög nivå haha sen blev sista akten lite roligare;D
Ska bli så otroligt skönt med helg så de är helt sjukt! Blir konfirmation för min kusin på lördag samt göra lillebror fin o passa han eftersom pappa ska cykla hallandsloppet och sen ska jag nog hämta min storebror på fredagsnatten med fyfan jag tror nästan att jag är en lite för snäll syster?:P haha vet att många som känner mig skrattar nu :((AA) Nu ska jag nog ta o lägga mig i sängen med ett oth avsnitt, har förlorat förmkt sömn, min sovmorgon till 12 försvinner imorgon för de jävla nationella provet:( PUSSEn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0