så var helgen typ slut IGEN?

ojojoj idag har det varit en hel del stress! I morse så cyklade ju pappa hallandsloppet så jag fick sköta hugo och se till att han var klar tills han var hemma för då bar det av direkt till kyrkan då min kusin konfirmerade sig, höll på o somna och blev slagen av min bror hela tiden för ja skrattade, kul med han ibland men han har ju fan damp ändå.. Sen blev det hem till kusinen på sjukt god mat och sen lite fika :) jag skulle kört men pappa ville köra eller ja ha en ursäkt att inte dricka för han orkade inte det så jag fick vin och likörer haha lika glad vart ja för de! Jag säger då det tequila rose är så in i helvetes gott:P att man inte dricker de mer? haha! Nu ligger jag i sängen och ska sätta på ett oth avsnitt är så himla trött! Hade älskling vart här med mig nu så hade jag garanterat satt på björnbröder haha fick ett sånt sug av att se älgarna och skratta! speciellt med hjärtat för jag älskar ju när han skrattar åt konstiga saker som ingen annan skrattar åt haha vi är nog lika där?(AA) Pussspuss

Kommentarer
Postat av: amanda

hejj läget? btw fin blogg =)

2010-05-09 @ 13:07:39
URL: http://hertismandis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0