segsöndag

nu har jag och pappa precis varit ute och gått en runda vilket var riktigt härligt, känner mig jättetung och trött :/ hade tänkt träna men vill inte bli sjuk igen så får bli en lugn dag och ut en runda imorgon när de skulle bli varmt och sol istället :) I helgen har jag faktiskt varit duktig med skolan! satte igång och pluggade tyska i typ 1 timma idag så ja fått lite bättre kläm på de hela :P och i fredags så pluggade jag lite matte så jag vet vad jag behöver hjälp med imorn av bengt iaf (: nu tittar jag på lyxfällan fyfan vissa människor man blir ju bara så sur... sen är det helt okej med en 2 dagars skolvecka haha ^^

Kommentarer
Postat av: Lotta

SÖÖT BLOGG !!

haft en bra dag ?

kram ::)

2010-05-09 @ 22:57:49
URL: http://lottasi.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag vet inte riktigt, jag har inte schemat här.. men hör av dig så kan vi hitta på nå ;) pusspuss

2010-05-10 @ 20:24:45
URL: http://idaaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0